Žurni poziv za prikupljanje kandidatura za lokalnog priređivača Ekipnog Prvenstva Hrvatske

Sukladno odluci Upravnog odbora HASOSI o razdvajanju organizacije otvorenog pojedinačnog od ekipnog prvenstva Hrvatske, ovime se upućuje otvoreni žurni poziv za isticanje kandidatura za organizaciju Ekipnog PH. Priređivač Pojedinačnog (Croatia Open-a) PH i dalje ostaje AK Spektar iz Pule.

Prema prijedlogu Stručne komisije HASOSI, predviđeni termin Ekipnog PH je 25. travnja 2021. godine s formatom jednodnevnog natjecanja. U okviru natjecanja, a prema potrebi ovisno o prijavama, bit će provedena i nacionalna klasifikacija za natjecatelje s tjelesnim oštećenjima. Za ovo natjecanje nije planirana verifikacija WPA.

Za natjecanje državne razine, HASOSI u okviru Programa javnih potreba u sportu, osigurava osnovna financijska sredstva neophodna za provedbu natjecanja.

Prilikom podnošenja kandidature za provedbu natjecanja molimo vas da obratite posebnu pozornost na poglavlje 8.2. Općih pravila – Obveze priređivača:

Priređivač natjecanja dužan je osigurati:

      1. neometano korištenje borilišta i svih potrebnih rekvizita,
      2. omogućiti smještaj svih sudionika u prilagođenim objektima,
      3. uređenje objekta natjecanja i borilišta sukladno pravilima sporta,
      4. osigurati prostor za zagrijavanje sportaša,
      5. dovoljan broj sudaca,
      6. dovoljan broj volontera,
      7. organizirati spikera i ton majstora,
      8. zdravstvenu skrb na natjecanju,
      9. osigurati adekvatne prostorije Organizatora i Priređivača na borilištu,
      10. osigurati prostoriju za obradu, fotokopiranje i distribuciju rezultata,
      11. organizirati tehnički sastanak najmanje dva sata prije početka natjecanja,
      12. osigurati korištenje adekvatne prostorije za potrebe klasifikacijskog pregleda natjecatelja (poželjno, na stadionu). Prostorija mora biti adekvatno opremljena (stol za masažu, ručnici, pisaći stol, stolice),
      13. osigurati svlačionice (mušku i žensku),
      14. osigurati prostor za doping službu ukoliko se doping kontrola provodi na natjecanju te istu provesti ukoliko to nalažu pravila sporta,
      15. osigurati prostor za prijavu i kontrolu sprava. Ova prostorija mora biti vidljivo obilježena, a njezina lokacija mora biti opisana u tehničkim uputama. U prostoriji mora biti osigurano mjesto za prijavu (stol i stolice), te mjesto za kontrolu sprava s potrebnom opremom (vaga, pomično mjerilo, uređaj za kontrolu težišta koplja). Mjerenje se vrši uz nazočnost vrhovnog suca. Sprave koje su odobrene za natjecanje moraju se adekvatno obilježiti,
      16. osigurati mjerače brzine vjetra (minimalno dva).

 

Dokument Opća pravila i propozicije za natjecanja možete naći u rubrici Dokumenti. Molimo vas da prijava bude popraćena projektom organizacije odnosno elaboratom natjecanja koji uključuje okvirni troškovnik lokalnog priređivača natjecanja po stavkama neophodnim za provedbu, informacije o mogućem smještaju sudionika (prilagođen osobama u inv. kolicima), projekciju osiguravanja epidemioloških mjera i dr.

Prijave se šalju elektronskom poštom na info@hasosi.hr najkasnije do 14. 3. 2021. godine. Odluku o Priređivaču donosi Upravni odbor HASOSI.



Skip to content