26 velj Žurni poziv za prikupljanje kandidatura za lokalnog priređivača Ekipnog Prvenstva Hrvatske
Sukladno odluci Upravnog odbora HASOSI o razdvajanju organizacije otvorenog pojedinačnog od ekipnog prvenstva Hrvatske, ovime se upućuje otvoreni žurni poziv za isticanje kandidatura za organizaciju Ekipnog PH. Priređivač Pojedinačnog (Croatia Open-a) PH i dalje ostaje AK Spektar iz Pule.
Prema prijedlogu Stručne komisije HASOSI, predviđeni termin Ekipnog PH je 25. travnja 2021. godine s formatom jednodnevnog natjecanja. U okviru natjecanja, a prema potrebi ovisno o prijavama, bit će provedena i nacionalna klasifikacija za natjecatelje s tjelesnim oštećenjima. Za ovo natjecanje nije planirana verifikacija WPA.
Za natjecanje državne razine, HASOSI u okviru Programa javnih potreba u sportu, osigurava osnovna financijska sredstva neophodna za provedbu natjecanja.
Prilikom podnošenja kandidature za provedbu natjecanja molimo vas da obratite posebnu pozornost na poglavlje 8.2. Općih pravila – Obveze priređivača:
Priređivač natjecanja dužan je osigurati:
-
-
- neometano korištenje borilišta i svih potrebnih rekvizita,
- omogućiti smještaj svih sudionika u prilagođenim objektima,
- uređenje objekta natjecanja i borilišta sukladno pravilima sporta,
- osigurati prostor za zagrijavanje sportaša,
- dovoljan broj sudaca,
- dovoljan broj volontera,
- organizirati spikera i ton majstora,
- zdravstvenu skrb na natjecanju,
- osigurati adekvatne prostorije Organizatora i Priređivača na borilištu,
- osigurati prostoriju za obradu, fotokopiranje i distribuciju rezultata,
- organizirati tehnički sastanak najmanje dva sata prije početka natjecanja,
- osigurati korištenje adekvatne prostorije za potrebe klasifikacijskog pregleda natjecatelja (poželjno, na stadionu). Prostorija mora biti adekvatno opremljena (stol za masažu, ručnici, pisaći stol, stolice),
- osigurati svlačionice (mušku i žensku),
- osigurati prostor za doping službu ukoliko se doping kontrola provodi na natjecanju te istu provesti ukoliko to nalažu pravila sporta,
- osigurati prostor za prijavu i kontrolu sprava. Ova prostorija mora biti vidljivo obilježena, a njezina lokacija mora biti opisana u tehničkim uputama. U prostoriji mora biti osigurano mjesto za prijavu (stol i stolice), te mjesto za kontrolu sprava s potrebnom opremom (vaga, pomično mjerilo, uređaj za kontrolu težišta koplja). Mjerenje se vrši uz nazočnost vrhovnog suca. Sprave koje su odobrene za natjecanje moraju se adekvatno obilježiti,
- osigurati mjerače brzine vjetra (minimalno dva).
-
Dokument Opća pravila i propozicije za natjecanja možete naći u rubrici Dokumenti. Molimo vas da prijava bude popraćena projektom organizacije odnosno elaboratom natjecanja koji uključuje okvirni troškovnik lokalnog priređivača natjecanja po stavkama neophodnim za provedbu, informacije o mogućem smještaju sudionika (prilagođen osobama u inv. kolicima), projekciju osiguravanja epidemioloških mjera i dr.
Prijave se šalju elektronskom poštom na info@hasosi.hr najkasnije do 14. 3. 2021. godine. Odluku o Priređivaču donosi Upravni odbor HASOSI.